Vi kutter prisene!Få Russway til over 30% avslag.  

Salgsvilkår for RussWay Plugin

1. Avtalen

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av RussWay Plugin gjennom russway.no. Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen, og eventuelle særskilt avtalte vilkår. Ved konflikt mellom opplysningene, går særskilt avtalte vilkår foran, så fremt de ikke strider mot ufravikelig lovgivning. Avtalen utfylles av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp mellom næringsdrivende og forbrukere.

2. Partene

Selgeren er RussWay, russwayplugin@gmail.com og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Kjøper skal ikke bære eventuelle tilleggskostnader som selger ikke har informert om før kjøpet.

4. avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selger til kjøper. Ved betaling med kredittkort eller debetkort kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

6. Levering

Levering har skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt varen. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selger levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøper med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

7. Risiko for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varen levert i tråd med punkt 6.

8. Angrerett

Kjøper kan angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven. Kjøper må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. Angrefristen begynner å løpe dagen etter varen er mottatt. Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene.

9. Forsinkelse og manglende levering - kjøpers rettigheter og frist for å melde krav

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning. Krav om misligholdsbeføyelser bør meldes skriftlig.

10. Mangel ved varen - kjøpers rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen, eller fem år dersom varen er ment å vare vesentlig lenger. Kjøper kan holde kjøpesummen tilbake, kreve retting, omlevering, prisavslag, heving og/eller erstatning.

11. Selgerens rettigheter ved kjøpers mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, kan selgeren holde varen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen, samt kreve erstatning. Ved manglende betaling kan selger kreve renter og inkassogebyr etter forsinkelsesrenteloven og inkassoloven.

12. Garanti

Garanti fra selger gir kjøperen rettigheter i tillegg til de lovbestemte rettighetene. Garantien begrenser ikke kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler.

13. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for personopplysninger er selger. Personopplysninger innhentes og lagres kun for å gjennomføre avtalen. Opplysningene vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for å gjennomføre avtalen, eller i lovbestemte tilfeller.

14. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.